پروژه آزمایش دور بحرانی ارتشعات دینامیک ماشین

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
پروژه آزمایش دور بحرانی ارتشعات دینامیک ماشین بصورت فایل WORD و قابل ویرایش در 16 صفحه

شامل هدف آزمایش، تئوری آزمایش، روابط آزمایش قابل استفاده دانشجویان رشته مهندسی مکانیک درس آزمایش دینامیک ماشین


مقدمه
خواسته‌هاي آزمايش
روش انجام آزمايش
تئوري آزمايش
الف) جرم متمركز در وسط تير
ب) دو جرم در فواصل a و b :
تأثير فاصله ياتاقانها در دور بحراني
تأثير قطر شفت در دور بحراني
هدف
تصاویر
روش انجام آزمايش
اين آزمايش بر روي دستگاهي كه در شكل ٣ نشان داده شده است، انجام ميگيرد. مطابق با شكل ٣، يك محور ميان دو تكيه‌گاه اصلي و دو تكيهگاه فرعي قرار گرفته است. در تكيه‌گاه‌هاي اصلي، محور موردآزمايش از بلبرينگ عبور داده
شده، اما در تكيه‌گاه‌هاي فرعي، محور از سوراخهاي آزاد عبور داده شده است. كاركرد تكيه‌گاه‌هاي اصلي، تثبيت محور به روي دو پايه و فراهم نمودن امكان چرخش است، اما كاركرد تكيه‌گاه‌هاي فرعي، صرفاً ممانعت از نوسانات شديد محور و بروز حوادث احتمالي ميباشد. بر روي محور، دو وزنه لغزان با جرمهاي مشخص قرار گرفته‌اند كه موقعيت آنها با مهره‌هايي قابل تثبيت است. محور موردآزمايش، به واسطه يك تسمه به يك موتور الكتريكي متصل بوده و دور موتور به وسيله يك دستگاه كنترل سرعت، تنظيم ميشود.


دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 8647 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:251 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252