پاورپوینت اصول بازاریابی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
فرايندي است كه به وسيله آن افراد نياز و يا خواسته خود را به دست مي آورند، از طريق ايجاد و تبادل محصولات و ارزش با ديگران.

به طور ساده تر: تحويل رضايت مشتري با در نظر گرفتن سود.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7124 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: قابل ویرایش است pptx

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:480 کیلوبایت

 قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252